W ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w naszej szkole realizowaliśmy projekt Młodzieżowej Fundacji Przedsiębiorczości „Otwarta firma – Biznes przy tablicy”. Od 16 do 22 listopada na spotkaniach w szkolnej świetlicy i na lekcjach podstaw przedsiębiorczości gościliśmy przedstawicieli różnych firm i instytucji, którzy prowadzili zajęcia przygotowujące uczniów do wejścia na rynek pracy oraz pozwalające poznać specyfikę pracy w firmie.
Wśród firm i instytucji, które zaprezentowały profil swojej działalności, włączając się do realizacji programu znalazły się m. in: Biuro rachunkowe Eland w Piotrkowie Trybunalskim, Bank Pekao SA I Oddział w Piotrkowie Trybunalskim, IN-MECH Faryś Edmund, Art-Styl Krzysztof Wnuk oraz Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Piotrkowie Trybunalskim, która zaprosiła uczniów klasy o profilu medycznym na prezentację wielu interesujących metod badawczych w Sekcji Badań Środowiskowych Wody i Gleby.
Młodzież miała bezpośredni kontakt z praktykami biznesu, poznała zasady podejmowania działalności gospodarczej od osób, które same tą działalność prowadzą. Poznała specyfikę lokalnego rynku pracy. Wiedza ta ułatwi uczniom podjęcie decyzji o wyborze dalszej ścieżki edukacyjnej i zawodowej.
Dla wszystkich naszych uczestników Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, którzy pozytywnie odpowiedzieli na nasze zaproszenie kierujemy podziękowania, bowiem wiedza i doświadczenie zdobyte podczas wszystkich wizyt umocniły motywację uczniów do podnoszenia kwalifikacji oraz inwestowania we własny rozwój.
Młodzież miała bezpośredni kontakt z praktykami biznesu, poznała zasady podejmowania działalności gospodarczej od osób, które same tą działalność prowadzą. Poznała specyfikę lokalnego rynku pracy. Wiedza ta ułatwi uczniom podjęcie decyzji o wyborze dalszej ścieżki edukacyjnej i zawodowej.
Dla wszystkich naszych uczestników Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, którzy pozytywnie odpowiedzieli na nasze zaproszenie kierujemy podziękowania, bowiem wiedza i doświadczenie zdobyte podczas wszystkich wizyt umocniły motywację uczniów do podnoszenia kwalifikacji oraz inwestowania we własny rozwój.