22-01-2018
Duży sukces Mateusza Sipińskiego
Organizatorzy przedstawili wyniki polskiej edycji XII Międzynarodowego Konkursu Informatycznego Bóbr 2017.
Oliwier Wiatr, Markus Deriu i Mateusz Jeż (wszyscy 2d) awansowali do II etapu tegorocznej Olimpiady Cyfrowej.
Za nami kolejna edycja międzynarodowego konkursu informatycznego "Bóbr". Nasi uczniowie próbują swoich sił od czasu powstania konkursu, czyli od 2006 roku.
28-09-2017
Wrześniowe konkursy informatyczne
Zapraszamy do udziału w konkursach informatycznych:
18-06-2017
Nasi informatycy kolejny raz nagrodzeni
1 czerwca w siedzibie piotrkowskiego oddziału Stowarzyszenia Elektryków Polskich podsumowano kolejną edycję konkursu "Najlepszy uczniowski program komputerowy".
Tradycyjnie wśród nagrodzonych prac nie zabrakło projektów uczniów III Liceum.
Tradycyjnie wśród nagrodzonych prac nie zabrakło projektów uczniów III Liceum.
22-05-2017
Eryk Zywert laureatem konkursu CYFROWA RP
Instytut Rozwoju Kompetencji Społecznych jest organizatorem ogólnopolskiego konkursu "Cyfrowa RP".
Konkurs "Cyfrowa RP - Twoja wizja cyfryzacji Polski” polegał na przygotowaniu swojej wizji odpowiedzialnego rozwoju e-państwa i cyfryzacji większości jego obszarów, w postaci prezentacji, filmu lub innej formy np. opowiadanie, esej, wiersz, rysunek, grafika, rzeźba.nowoczesnego państwa.
Konkurs "Cyfrowa RP - Twoja wizja cyfryzacji Polski” polegał na przygotowaniu swojej wizji odpowiedzialnego rozwoju e-państwa i cyfryzacji większości jego obszarów, w postaci prezentacji, filmu lub innej formy np. opowiadanie, esej, wiersz, rysunek, grafika, rzeźba.nowoczesnego państwa.
21 kwietnia 2017 r. w siedzibie Collegium Civitas mieszczącej się na XII piętrze Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbyły się zawody finałowe I edycji Olimpiady Cyfrowej.
20 marca 2017 roku ogłoszone zostały wyniki II etapu Olimpiady Cyfrowej. Seredecznie gratulujemy Radkowi Piekarskiemu, z klasy 2d (profil politechniczny z informatyką) awansu do finału Olimpiady.
W dniach 17-18 stycznia w szkolnej pracowni komputerowej spotkali się miłośnicy gier komputerowych.
35 osób przystąpiło do rywalizacji w ramach II edycji szkolnego turnieju League of Legends oraz Hearthstone.
35 osób przystąpiło do rywalizacji w ramach II edycji szkolnego turnieju League of Legends oraz Hearthstone.